Hey!
Zauważyłam dzisiaj dziwny błąd gry.. ;3
a mianowicie taki :
Na czecie nie ma osoby tylko same oczy i dlonie :d
a jak wejdziemy w profil publiczny to jest normalnie:
| Dodałam na dole tego zdj, zdj z czatu ;3 |
hmm.. po prosty następny błąd gry...
co na to poradzić co nie ;p
No i to tyle jutro też coś dodam;3
To pa... ;*

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz