niedziela, 20 kwietnia 2014

Rozmowa z dzieckiem xDD

Czeee<3 dzisiaj mam Wam do pokazania rozmowę z dzieckiem :) ta rozmowa odbyła się z mojego konta, a tym dzieckiem bylo jakieś dziecko na koncie mojej koleżanki xD a teraz screeny rozmowy:







Fajnie się tak mnie wyzywa?w zakratkowanych miejscach chyba miało być -Jesteś debilką ..............nienawidzę Cię!!!!  (te kropki to były miejsca w których nie wiedziałam co chyba miało być)







To był koniec tej rozmowy ona coś tam pisała że ona to hacker czy coś takiego xDD proszę się śmiać do woli:) śmieję się razem z Wami :D

Pzdr. Julcia :*

Julka Wróciła?

Hey;) tu Julka i piszę tego posta żeby Was poinformować iż moja przerwa oficjalnie została SKOŃCZONA!;**  może jeszcze ktoś do Kasi i do mnie dojdzie i będziemy we trójkę pisać tego bloga?czekajcie na Nas i trzymajcie się ciepło;** papa:)

czwartek, 3 kwietnia 2014

Błąd Gry

                                Hey!

Zauważyłam dzisiaj dziwny błąd gry.. ;3
a mianowicie taki :










Na czecie nie ma osoby tylko same oczy i dlonie :d
a jak wejdziemy w profil publiczny to jest normalnie:
Dodałam na dole tego zdj, zdj z czatu ;3
Widzicie tu już normalnie
hmm.. po prosty następny błąd gry...
co na to poradzić co nie ;p
No i to tyle jutro też coś dodam;3
To pa... ;*